Minőség, hosszútáv, szakmaiság és fiatalosság. Ezek azok a szavak, melyek a mai ügynökségi piacon jelentősen devalválódtak. Az autodidakta módon létrejövő ügynökségek és a szabadúszó marketingesek nagy száma ugyanis létrehozta azt a jelenséget, hogy a minőség helyett a mennyiség képviseli a piacot például a tartalomgyártásban, ezáltal olyan tartalmakat létrehozva, melyek nem építenek brandet, csak pillanatnyi, akár negatív, elérést generálnak. Ezek a cégek vagy emberek nem egy közgazdász egyetemi diplomával próbálják elemezni a piacot, hanem csak a megérzéseikre alapoznak. Természetesen ezek a megérzések is lehetnek az aktuális trendeknek megfelelők, de a kockázat nagyobb.
Amikor fiatal egyetemistaként az ember beül a sokak által koptatott padokba, elkezd hatalmas álmokat szőni. Ezek sokszor naiv álmok arról hogyan fogja létrehozni a saját cégét, vagy hogyan lesz a szakterületén a legismertebb, és legkeresettebb szakember. Ahogyan szedegeti fel az elméleti tudást, az csak meggyőzi őt abban, hogy igen ez menni fog. Majd kikerül a piacra, ahol természetesen találkozik nagyon jó, és pozitív példákkal, de sokszor olyan jelenségek is szembejönnek vele, amiket legszívesebben megváltoztatna vagy egy az egyben kitörölne, mert látja, hogy nem viszik előrébb ahhoz a célhoz, amit ő kitűzött maga elé. Sokan ezt annyiban hagyják azzal, hogy ez csak egy időszak, mindenkinek át kell esni rajta. Emellett megkaphatja azt a kritikát, hogy a generációja mindent meg akar változtatni ahelyett, hogy beilleszkedne a már működő konstrukcióba, de vannak azok akik ténylegesen szembemennek, és lapot húznak 19-re.
Mit tudtunk mi vállalni huszonévesként mikor megalapítottuk az ügynökségünket? Minőséget, hosszútávú gondolkodást, szakmaiságot és fiatalosságot. A legutolsót nem kell magyarázni ki tudna jobban fiatalos lenni, mint az, aki még mindig fiatal. A szakmaiságot megkaptuk Magyarország egyik legjobb közgazdaságtudományi egyetemén a Corvinuson. A hosszútávú gondolkodás pedig a legegyszerűbb piaci elemzés eredménye. Generálhatunk gyorsan eléréseket egy márkának, ha szeretnénk, de előfordulhat, hogy az a márka, ami nagyot megy januárban a nyárra már sehol sem lesz. Ehhez képest vezetői szemléletmóddal megközelítve az ügyfelet felépíthetjük együtt a love brandjét úgy, hogy évek múltával a márkanév az egész társadalom fejében jelentsen valamit. A legképlékenyebb szavunk a minőség. Szubjektív dolog, de mégis behatárolható. A mai tartalomgyártás hátulütője a telefonnal készített, canvaban, ai-al generált, nem jó minőségű anyagok, amikkel el lehet árasztani a social mediát. De hogyan lehet kitűnni ekkora áradatból? Hogyan lehet értéket is adni a fogyasztónak? Hogyan lehet márkaimázst építeni gagekre? Ezeket a kérdéseket feltéve már érthető miért tartja két huszonéves fontosnak a minőséget.
És akkor ki áll emögött a gondolkodásmód mögött? Egy új ügynökség, aki az alábbi jelszavaival és a fentebb összefoglalt hozzáállásával tört be a piacra, és keresi azokat, akik ugyanígy gondolkoznak. A Salthouse Media nem vállal kevesebbet a fentebb összefoglaltaknál, mert mi is egy love brand vagyunk, mert mi is a csúcsra törünk, mert minek lejjebb célozni. Ha ugyanezeket az értékeket képviseled, és szeretnél kitűnni, akkor kezdd velünk a 2025-ös évet.
Kezdd az évet új ügynökséggel!